17 апр. 2012 г.

Нагорода і вітаня зі святом Великодня!

Христос Воскрес!!! 
Вітаю усіх зі святом Христового Воскресіння! Хай Ваше життя буде багатим на добро як святковий стіл, чистим як великодній рушник і веселим як українська писанка! Добра миру та Божої ласки! Оскільки, цьогоріч приготування до свята забрало в мене дуже багато часу,  покажу просту листівочку, яку я встигла зробити, коли чекала, поки вперше приготована мною  пасочка, печеться в духовці.  
І ще, надзвичайно приємна новина очікувала мене сьогодні зранку в моїй електронній поштовій скриньці - від казково-красивого, насичено-цікавого і одного з моїх найулюбленіших  блогу Валентини Комісаренко "The Fairy" - НАГОРОДА!

 Дуже неочікувано і особливо приємно. Дякую Вам Валентино, захоплююсь Вашою творчістю! 
За умовами гри, маю розказати про себе сім фактів і передати нагороди. Отже, я:
1. Щаслива мама і дружина.
2. Оптимістка, вірю і знаю, що всі мрії здійснюються, треба над ними працювати.
3. Патріотка, люблю країну, а ще більше своє місто Львів.
4. В кожній людині стараюсь знаходити щось хороше.
5. Коли подарувала своїй мамі і сестрі (надзвичайно творчій особистості) перші квілінгові листівки, вони чуть не зомліли від здивування, бо творчою людиною до декретної відпустки мене назвати було важко (особливо у порівнянні з сестрою), проте, ідея робити листівки, впершу чергу щоб приносити від цього задоволення людям, давно в моїй підсвідомості вимальовувалась. Це була моя мрія, хочу навчитися красиво їх робити, звичайно і не тільки листівки...
6. Крім, скрапбукінгу, цікавлюсь фотографією і фотошоп, знаю ази відеомонтажу, і дуже багато книжок перелопатила з популярної психології, тому б хотіла здобути ще одну вищу освіту в цьому напрямку. Перша моя спеціальність - фінансист.
7. Дуже люблю порядок та щось смачненьке готувати своїм рідним. 

Мені було дуже приємно дізнатись, що в моєму рідному місті стільки обдарованих і чудових майстринь, я навіть не здогадувалася, отже хочу подарувати нагороди своїм дорогим львів'яночкам, з роботами яких, (а з деким і вживу) я встигла за цей короткий час познайомитися, бо насправді блогів, які мені дуууже подобаються, є надзвичайно багато, і дня не вистачить щоб їх перерахувати.

1. Іринка - .
2. Оксанка - Зірочка.
3. Марічка -
4. Сніжинка-Іра
5. Віра
6. Кася
7. Таня.

Запрошую всіх забрати нагороди і розказати про себе! І всім веселих світ!

  
      

5 комментариев:

Зірочка :) комментирует...

дуже подобається твоя листівка! така справді святкова і радісна!
Молодчинка!! з такими успіххами ти обов"язково навчишся всого чого хочеш ;)
Рада теж була познайомитись особисто, і думаю що це не остання зустріч ;)
Дуже дякую за нагородку!!! Приємно коли мої роботи подобаються ))

Incanta комментирует...

Гарна листівочка! Дякую за нагородку, приємно бути в такій компанії:)

Unknown комментирует...

Дякую дякую, за нагороду приємно:) Будем знайомі :)

Віра комментирует...

Дякую за нагородку, дуже приємно :)))

Soniachna комментирует...

Галю, дуже дякую за нагороду - надзвичайно приємно!!! Стільки цікавих фактів про тебе - клас!:) А я от не люблю про себе писати(( Сподіваюсь, не ображу тебе, якщо просто заникаю нагороду в себе в блозі:)